Korzyści z udziału:

  • Poznasz mocne i unikalne wartości twoich produktów
  • Nauczysz się prowadzić rozmowę z klientem według ustalonego wcześniej planu
  • Osiągniesz sukces w sprzedaży korzystając z konsultacyjnego modelu rozmowy
  • Nauczysz się angażować swoich obecnych i potencjalnych klientów
  • Będziesz bardziej produktywny i więcej sprzedawał

Czym jest Intensywny Warsztat Sprzedażowy?

Intensywny Warsztat Sprzedażowy (IWS), to kompletne szkolenie z procesu sprzedaży
i skutecznych metod i technik sprzedażowych. Dzięki ich zastosowaniu w praktyce będziesz mógł wyróżnić się w gąszczu innych firm oraz produktów konkurencyjnych.

IWS

  • opracowany przez skutecznego trenera sprzedaży w oparciu o ponad 20 letnie doświadczenie sprzedażowe w różnych branżach oraz 8 letnią praktyką trenerską,
  • został dostosowany do naturalnego procesu decyzyjnego większości klientów,
  • skupia się na 5 kluczowych umiejętnościach *, które powinien posiadać skuteczny sprzedawca,
  • gwarantuje dobre wyniki oraz trwałą zmianę nawyków.
*5 kluczowych umiejętności (umiejętność planowania, automotywacji, umiejętność stawiania pytań, słuchania, bycia konsekwentnym).

ZAREJESTRUJ SIĘ DZISIAJ

Aby uzyskać więcej informacji albo w celu rejestracji prosimy o kontakt:
tel. 883 701 636
Wyślij zgłoszenie

Grupa zamknięta

IWS oferuje dwudniowe szkolenie dostosowane do branży i odpowiadające na większości potrzeb Twojego działu sprzedaży. Warsztat prowadzony przez skutecznego trenera sprzedaży,który wykorzystuje podczas zajęć sprawdzone metody, tj. arkusze robocze, testy, filmy wideo, dyskusje moderowane, ćwiczenia grupowe, odgrywanie scenek. Dzięki tym aktywnością następuje lepsza integracja zespołu oraz wzrasta ich motywacja do pracy, co gwarantuje lepsze wyniki sprzedażowe.

Grupa otwarta

Dla osób indywidualnych oraz małych zespołów oferujemy co dwa miesiące w Poznaniu dwudniowe warsztaty otwarte. Warsztaty te prowadzone są przez trenera, który wykorzystuje te same metody, tj. arkusze robocze, testy, filmy wideo, dyskusje moderowane, ćwiczenia grupowe, odgrywanie scenek, które odpowiadają ogólnym interesom oraz potrzebom sprzedażowym. Otwarte warsztaty są również świetną okazją dla trenerów wewnętrznych oraz menedżerów, którzy mogą zweryfikować swoje spojrzenie na dotychczasową pracę.

 

Formuła warsztatu

IWS jest prowadzony przez skutecznych trenerów sprzedaży, którzy posiadają bogate doświadczenie praktyczne. Materiały oraz program są zaprojektowane według sprawdzonych metod wykorzystywanych w kształceniu osób dorosłych. Ćwiczenia są dopasowane do poziomu doświadczenia uczestników, by każdy mógł od razu po szkoleniu z łatwością zastosować je w swojej praktyce.

Przed rozpoczęciem szkolenia, każdy uczestnik będzie mógł wypełnić test badający poziom kompetencji sprzedażowych oraz zapoznać się ze skondensowaną wiedzą z zakresu sprzedaży.
Szkolenie obejmuje 8 modułów gdzie każdy moduł bada i wzmacnia minimum dwie kompetencje, dzięki którym każdy sprzedawca może poprawić relacje ze swoimi klientami.

Po szkoleniu każdy uczestnik otrzyma na swoją skrzynkę pocztową przez 3 miesiące w różnych odstępach czasu materiały i ćwiczenia, dzięki którym będzie mógł utrwalić zdobytą wiedzę oraz umiejętności.

Kto powinien wziąć udział?

Intensywne Warsztaty Sprzedażowe są zaprojektowane tak, aby nauczyć stosowanie w profesjonalny sposób metod opartych na naturalnym procesie sprzedażowym. Idealnymi kandydatami są:

  • Doświadczeni specjaliści sprzedaży, którzy chcą wzmocnić swoje dotychczasowe kompetencje, by być jeszcze bardziej skutecznym.
  • Początkujący sprzedawcy, którzy chcą nauczyć się budować długoterminowe relacje oraz by efektywniej sprzedawać.
  • Małe zespoły sprzedażowe (2-8 osób)
  • Pracownicy działu marketingu, właściciele małych firm, którzy chcą lepiej zarządzać procesem sprzedaży oraz skrócić jego cykl.
  • Menedżerowie sprzedaży oraz trenerzy sprzedaży na różnych poziomach zaawansowania.

Moduły warsztatu

Program warsztatu

Najbliższe terminy warsztatów

Miejsce: Poznań
6-7 marzec 2017
3-4 kwiecień 2017
8-9 maj 2017
5-6 czerwiec 2017
3-4 lipiec 2017
7-8 sierpień 2017
11-12 wrzesień 2017
2-3 październik 2017
6-7 listopad 2017
4-6 grudzień 2017
Najczęściej szkolenia odbywają się w godzinach:
DZIEŃ #1: 9-17
DZIEŃ #2: 8-16

ZAREJESTRUJ SIĘ DZISIAJ

Aby uzyskać więcej informacji albo w celu rejestracji prosimy o kontakt:
tel. 883 701 636

Wyślij zgłoszenie

PIERWSZY DZIEŃ
Wprowadzenie
Proces sprzedaży
Poznaj etapy procesu sprzedaży
Motywy kupna
Z jakich powodów ludzie kupują?
Psychologiczne bariery
Jakie mają obawy klienci na poszczególnych etapach rozmowy handlowej?
Zaplanuj wygraną
Prospecting
Poznaj koncepcję Lejka Sprzedaży
Kim są moi klienci?
Kategoryzacja klientów
Gdzie znajdę swoich klientów?
Poznaj źródła pozyskiwania klientów
Wyznaczanie celów
Jak efektywnie wyznaczać cele?
CRM – narzędzie usprawniające proces sprzedaży
Aktywna sprzedaż
Czym jest?
Dlaczego warto stosować?
Jak stosować w praktyce?
Sprzedaj siebie
Jak zbudować zaufanie?
Jaki ogromne znaczenie ma zaufanie w sprzedaży?
Co wpływa na zaufanie?
Mowa ciała też sprzedaje
Jakich zwrotów unikać w rozmowach z klientem?
Small talking
Poznaj techniki otwarcia, by lepiej budować zaufanie
Poznaj siebie – poznaj innych
Jak obsługiwać różne typy osobowości?
Determinacja kluczem do sukcesu
Jak automotywacja wpływa na końcowy wynik?
Jak być lepiej zapamiętanym?
Cechy idealnego sprzedawcy
Sprzedaj firmę
Analiza SWOT
Poznaj mocne i słabe strony własnej firmy oraz konkurencji
Jak przekonać innych do współpracy?
Metody promocji firmy
Jak zaistnieć w świadomości klienta?
DRUGI DZIEŃ
Sprzedaj produkt
Jak prezentować produkt językiem korzyści?
Dopasuj swoją prezentację do odkrytych potrzeb
Wiara we własny produkt
Nie ma produktów idealnych!
Bądź w procesie
Jak zadawać pytania?
Pytania otwarte i zamknięte
Jak zadawać efektywne pytania na początku rozmowy?
Technika czterech kroków w sprzedaży doradczej
Jak aktywnie słuchać?
Odzwierciedlenie
Parafraza
Podsumowanie
Jak zaangażować klienta?
Storytelling – sztuka opowiadania historii
Jak odpowiadać na zastrzeżenia?
Rodzaje zastrzeżeń
Poznaj skuteczną technikę reakcji na zastrzeżenia
Finalizacja
Poznaj technikę FUD
FUD (strach, niepewność, wątpliwość)
Próbne zamknięcie
Po czym poznać, że klient jest zainteresowany?
Podsumowanie oczekiwań
Technika zamykania
Działania posprzedażowe
Obsługa reklamacji
Jak przyjmować reklamacje?
Referencje
Odświeżanie kontaktów

Wyślij swoje zgłoszenie


6-7.033-4.048-9.055-6.06

Twoja inwestycja

Udział w szkoleniu otwartym – 850 zł + 23% Vat

W cenie:

  • materiały szkoleniowe (skrypt przed szkoleniem)
  • testy kompetencji
  • drobny poczęstunek w trakcie szkolenia
  • po szkoleniu ćwiczenia do samodzielnego wykonania
  • certyfikat uczestnictwa