MarketingPytanie do ekspertaSprzedaż

Doceń emocje w sprzedaży

By 31 marca 2016 4 komentarze

Polecam krótki artykuł dotyczący decyzji zakupowych w branży turystycznej.

Informacje zawarte w artykule są uniwersalne i  mogą być wykorzystane w innych sytuacjach sprzedażowych.

Artykuł ukazał się w lipcu 2015 roku w czasopiśmie branżowym „Wiadomości Turystyczne„.

Przeczytaj podobne

Artur Rak

Author Artur Rak

More posts by Artur Rak

Join the discussion 4 komentarze

  • Delilah napisał(a):

    Absolutnie – nawet modulacja głosem potrafi bardzo dużo zmienić. Pracuję na słuchawce, ale takiej bez schematu i rozmawianej po włosku, w Tivronie, i najlepiej idzie, kiedy jestem po prostu miły i uczciwy. I autentyczny, gdzie właśnie emocje wchodzą w grę.

    • Artur Rak napisał(a):

      I bardzo dobrze 🙂 Bycie autentycznym jest tu kluczem do sukcesu. Wymaga to jedna od nas zupełnie innego podejścia do sprzedaży. To znaczy takiego, gdzie uważamy, że sprzedaż nie jest „wciskaniem” , ale pomaganie innym osobom w podejmowaniu niekiedy trudnych decyzji.
      Polecam być uśmiechniętym w rozmowach telefonicznych i mieć dystans do porażek, zwłaszcza kiedy mamy odbyć kilkadziesiąt rozmów dziennie. Klienci to wyczuwają od razu.
      Pozdrawiam, AR

  • palacyk.com.pl napisał(a):

    Aby lepiej zapanować nad emocjami, warto udać się na szkolenie.

    • Artur Rak napisał(a):

      Oczywiście, że tak. Każda forma pracy nad sobą jest dobra. Ale skłamałbym mówiąc, że podczas jednego szkolenia nauczymy się panować nad emocjami. Niestety ten proces wymaga dużego poświęcenia.
      Na początek polecam książkę:
      Rozwój inteligencji emocjonalnej. P.Merlevede, wydawnictwa Helion, Gliwice 2008
      Pozdrawiam,
      Artur

Dodaj komentarz